Skip to content

YGS, LYS, ÖSS, SBS, KPSS, ve ALES Bilgileri, Sınav Soruları ve Çözümleri, Sınavlara Hazırlık Deneme Testleri, Matematik ve Geometri Konuları, Zeka Soruları ve Oyunlar.

CeBiRsEl.com

Ayarlar
Narrow screen resolution Wide screen resolution Auto adjust screen size Increase font size Decrease font size Default font size default color blue color green color
Fonksiyonlar-1-2 Yazdır E-posta
Üye Oylaması: / 7631
Kötüİyi 




Hit: 279541

Yorumlar (100)
03-04-2011 15:07
tarinho adlı şahıs
burası mahalle değil küfür etme etceksen başka biyerde et azını yüzünü kırarım
ST.SpeaR
03-04-2011 15:02
çok güzel hocamm
Hocam okulda pek bişey anlamıyordum burda anlamaya başladımm
ST.SpeaR
31-03-2011 17:16
hoca yanlış yapıyor
:)))hocam yaparken dikkatli olun(33 dakika 41.saniyeden sonraki işlem yanlış yapılmıştır)izleyenler dikkat etsin
turkoali9
17-01-2011 15:44
sprr..
qerçktn çok qüzl anlatmşsınız hocam çook saolun okulda bu kadar ii anlamamstm.. .d
srkn..
15-01-2011 21:37
çok saolun
hocam elinize kolunuza dilinize sağlık çok güzel anlatmışsınız...
inek96
12-01-2011 17:41
:|
Aslında anlatım güzel.Biraz anladım..Ama biraz eski sistem sanırım.Doğrusal fonksiyon ve 0 fonksiyon yok.Eskiden işlenen bazı fonksiyonlar var.Ama yine de sağolun.O kadar emek var sonuçta.
mat_ogrencisi
09-01-2011 19:23
Emege saygı
GUZEL FAKAT MATEMATİK HATALARI VAR ÖRNEĞİN;0'IN KARESİ 0 DEĞİLDİR; 1 DİR.HATALI BİR BİLGİ GÖZDEN KAÇMAMALI. 
bunu yazan arkadas heralde matematıgı 1 .Canım 0 ın karesı 0 dır bir değil ! 
Harika bir site hazırlamıssınız gercekten emege saygı hocam inşallah fonksiyon sınavından 100'ü çakıcam :D
Zeynepbalci
02-01-2011 14:15
teşekürler hocam
hocam çok güzel ama biraz yavaş anlatın
duhan44
26-12-2010 12:00
kıllı
malmısın nie anlamıon amınakodumun bak adam ne güzel anlatıo:)
tarinho
20-12-2010 20:30
?
anlamıyorummm:'(
dlx_arzu
18-12-2010 12:18
hocam
ders güzelde hocam çok hızlı anlatıyorsunuz
mucaz
17-12-2010 18:36
gerçekten süper
çok teşekkür ederim b u konuyu okulda pek fazla nalamamıştım ve bana çok zor gibi gelmişti ancak bu videodan sonra daha iyi anladım gerçekten süper olmuş elinize sağlık çok mutluyum.
ali464
14-12-2010 18:47
hocam
hocam çok çok hızlı anlatıyorsunuz
mucaz
13-09-2010 18:30
Hİç güzeL anlatmıyosunuz
Bu ne Biçim ANlatım yaww :( :S
Ext@zy
02-09-2010 14:36
tşkr ederim
valla saollun af çıktığından beri bilgiye ilk defa girdim!!!:@
tgsn34
02-07-2010 15:57
tşkrl hocam
çok tşklr hocam gerçekten kurtarma sınavlarına gireceğim bu sitenin çok faydası oldu...
severr
28-06-2010 16:44
tşkler
çok tşkler yha walla okuldaki hocalara bin çekiyorsunuzz :))
ayhan21
05-06-2010 09:32
tşkler
açılmıyo.bi arıza var videoda herhalde.
cersun
22-05-2010 11:11
Teşekkürler
Kaç kere çalıştım,dershaneden birebir etüt aldım anlamadım.Siz bi kerede anlamamı sağladınız.Teşekkürler.
sermet1907
20-04-2010 12:59
elinize sağlık
ilk yazılım 30 düzelticem işallah.
deniznba3
24-03-2010 17:14
Teşekkürler.
Yarın yazılım var ve bu konuyu anlamamıştım ama sayenizde çok iyi anladım inşallah bende diğer arkadaşlar gibi 100 alırım. Emeği geçen herkeze teşekkür ederim.
Spread
21-03-2010 18:32
çok teşekkürler hocam...
hocam qercekten size tesekkür etmek istiyorum kendim ewde çözüyorum anlıyorum, okulda çözüyorum anlıyorum ama ,dershanede fazla anlamıyorum sorun ne ama bunu telafi ettim sizin sitenizde herseyi yani (matematik)'te herseyi anlıyabiliyorumm bu yüzden teşşekkürler hocam.....
princes
16-03-2010 18:39
...
hocam süper olmuş ellerinize sağlık
furkan12
14-03-2010 11:08
LİSéLİqizh
HocM süPéRR yHa xD
seYdapiRan
16-02-2010 20:21
tşk
hocam siz bir harikasınız elinize sağlık çokk teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz
By_GöK_bOY
15-02-2010 20:17
işlem
işlem konusunu yapamıyorum lütfen yardım edin..xd..şimdidn tşkr
PARAZİT
14-02-2010 08:18
slm
slm bence bu site çok harika bir site
muba04
23-01-2010 14:52
slm
böyle bir site hazırladığınız için çok teşekkür ederim gerçekten çok faydası oldu benim için:)
matematik2
17-01-2010 19:35
güzel ama
soru çözümünde biraz daha yavaş ve ayrıntılı anlatırsa daha iyi olur.
deniznba3
14-01-2010 17:11
Süper
Hocam emeğinize sağlık yarın yazılım vardı konuyu anlamamıştım sizin sayenizde 100 alcam teşekkürler
Spite
12-01-2010 06:58
ibrahim yavuz
hocam yazılım vardı hepsini dinledim çok faydası oldu emeğinize sağlık hocam
deniz gezmiş
10-01-2010 22:51
cebirsel
teşekkürler
ralayaz
03-01-2010 18:35
teşekkürler
hocam sesinize sağlık
matematikcimehmet
30-12-2009 16:09
...
konu anlatımları mükemmel ama bence konuya başlarken çalan müziği değiştirmeli ve daha motive eden bir müzik çalmalısınız...
derin denizzz
23-12-2009 18:11
gslisesinden sevgilerle
güzel videoydu bizim hocalarımız daha güsel anlatıorxDxD biz türkçe mati bıraktık fransız mati görüorz düşün xDxD
ardasefa
23-12-2009 17:49
İzmir Fen
Ben İzmir Fen Lisesinde Okuyorum Ellinize Emeğinize Sağlık Hocam Ama Bizim Hocalarımız Daha İyi İzmir Fende Olanlar İletisime Gecsin :)
SiLveR*
21-12-2009 20:00
begenmediysen izleme
madem örnek az izleme kardeş ben izledikten sonra 96 aldım sınavdan
ErtuqruL
21-12-2009 15:00
begenmediysen izleme
super olmus ama örnekleri cogaltsak daha iyi olur
_caglar_
18-12-2009 09:36
ehh!
hoca süper anlatıo maşallah emeginize sağlık
mokan25
17-12-2009 22:40
ÇoK qüZeL ELLeRiNiZe SaĞLık
hocam allah razı olsun çok begendim 1den fazla oy verilse dakka başı veriridim saolun
ErtuqruL
16-12-2009 17:23
ÇoK qüZeL ELLeRiNiZe SaĞLık
bu ne ya bişi anlamadım
furkan3022
13-12-2009 17:13
.
GUZEL FAKAT MATEMATİK HATALARI VAR ÖRNEĞİN;0'IN KARESİ 0 DEĞİLDİR; 1 DİR.HATALI BİR BİLGİ GÖZDEN KAÇMAMALI.
sdf
13-12-2009 16:16
SÜPER
arkadaşlar fonk.ların koordinat sisteminde gösterilldini anlamadım bu videodada yok napcam?a(video spr:D)
EnesBodrum
06-12-2009 12:32
SÜPER
ya her şey süper çok güzel anladm ama okulda hocamız fonksiyon çeşitlerini farklı başlıklarla anlattı b nası oluyo bu aklım karıştı ama yinede mükemmel olmuş çok teşekkürler
chadolos_42
11-11-2009 15:46
OmSL003
yha biz kümeleri bitirdik fonksyona gectik ama fonksiyona kartezyen carpımıyla basladk burda ise kartezyen çarpımı diye bişey yok :-/ niye ki? cevp yazn!olmasada farketmez yinede saolun buda işime yarar ii dersler.İ:D
OmSL
11-11-2009 15:37
SAOLUN
ÇoK TeŞeKkÜR EdEriM.......:^^)(:)/%:+OmSL 03500___AfYOn SAndıKLI :):)S.A.L.
OmSL
29-10-2009 16:27
kEşKe!!
ya keşke mantık konusunuda anlatsanız! çok karışık bişe yaa:(
nurdann
18-10-2009 14:54
süper))))
hocam emeğinize sağlık...süper anlatıyosunuz:)
nurdann
16-10-2009 17:49
süper))))
ULAN BEN 10 SINIFA GEÇTM HALA BUNLARI BİLMİYOM a.q
MERTTT
14-09-2009 08:52
süper))))
selam ben yeni üyeyim ve lise bire geçtim matematiğim güzel olmasına rağmen korkuyorum kolay mı ??
ßUZ!$!MM
29-08-2009 12:25
süper yaaa
fonksiyonları ben anladıysam anlamayacak insan yoktur herhalde:):) 1 yıldır bizim odun matematikçiden öğrenemediğimi 40 dkkada çözdüm ortalama yükseltmede işe yarayacak inş. çok saolunn::)::)
rmznbztmr02
24-08-2009 11:30
çok sağolun
hocaammm gerçekten saolun sayenizde fonksiyonları anladım bu konuyu da anladıysam anlayamayacağım konu yoktur herhalde teşekkürler xD
mevos
18-08-2009 00:20
güzel anlatım
logaritma basit hatta fonksiyondan daha kolay
zıbıntr
16-08-2009 13:30
güzel anlatım
o cebir hoca değil ekol hoca sağolun ekol hocam mükemmelsiniz bu videoların hepsine ekol hoca.com da da bulabilirsiniz
alacakaranlık
06-08-2009 11:53
teşekkür
teşekkürler güzel anlatım!sınavımda büyük bir yararı olucağına eminim:)
deli94
02-08-2009 11:33
teşekkür
ok açık bişekilde anlatılmış teşekkürler
ert93
09-07-2009 13:46
Süper
Emeğinize sağlık, çok güzel anlatım. Kitaplardan anlamak zor...
alper379
05-07-2009 10:09
ne diyim hocam ben size
hocam çok teşekkür ederim kurtarma sınavlarına giricem fonksiyonlardan hiç bişeyden haberm yoktu ama sizin gibi dünyaya gerekli olan insanlar oldugu sürece türkiyedeki örencilerin sırtı yere gelmez:)çok teşekkür ederim
etna619
01-07-2009 11:22
xD
süpeeer yaa sağolun cebir hocam...
kezban eren
23-06-2009 12:15
BşR..!
Gerçektn çok qzL ya bn biLe anLadm çok saoLun hocm :D
BşR..!
10-06-2009 10:51
tsk
hocam sizin sayenizde yükseltmelerden 4 aldım yasasın :D:D
murocuk3363
05-06-2009 19:28
viadeolar
videolar nereden ve nasıl açılıyor
black_bastardd
12-05-2009 19:28
tşk
teşekkürler.... 
ellerinize dilinize sağlık... 
anladığım konuları pekiştirmek için bire bir.. tekrar tekşekkürler...
bolluk10
24-04-2009 17:53
ANGRY
HOCAM ÇOK SAOLUN.ARKADAŞLAR İNSAN GİBİ YAZI YAZIN İNSAN GİBİ KONUŞUN SAYGISIZLIK ETMEYİN (3.4.5.ÜÇGENİ SANA DİYORUM)
ATAKAN1994
18-04-2009 10:55
harika
Bizim okuldaki öğretmenden kat kat daha iyi anlatmış hoca konuyu anladım.
ekin3
24-03-2009 18:44
muhtesem
bizim hocadan bişe anlamamaıstım vala kim anlatıosa diline saglık:D
pral
11-03-2009 15:09
cok güzel
emeğinize sağlık
barıs
04-03-2009 18:32
yow müthiş
hocam çok teşekkürler
ahmet_078
01-03-2009 17:11
yow müthiş
iyi yapmış adam saol sun
karadul38
25-02-2009 20:23
HELP MEEE!!!!!!!!!!!!
videoyu oynat diyince video kullanılmamaktadır yazıo lütfen yardım
aras94
24-02-2009 20:13
ben yeni katıldm siteye
iide video bi türlü dolmuyo 
ne kadar beklicez
aras94
24-02-2009 16:52
_Fatih_ ' e sesleniyorum
olum evlat bekle bi dolsun sora izle bbas PLAY tuşuna sora geri DONDUR biraz dolsun sora da izlee...
fRkF
23-02-2009 16:31
bağıntı
arkadaşlar bağıntı konusu matematik-2 de var.
yngdemir
19-02-2009 16:41
bağıntı
çok kötüü..)
nuhat_72
18-02-2009 21:46
vay be
ALLAH RAZI OLSUN NE DİYELİM.ALLAH TUTTUĞUNU ALTIN ETSİN. 
:)
bozo96
10-02-2009 17:36
neden takılıo
analtım güzel amam video hep takılıo 
neden acaba?
_Fatih_
06-02-2009 09:30
neden takılıo
güzel anlatılıyo konular ama zor soruları biraz daha ayrıntılı anlatılamaz mı
_Fatih_
06-02-2009 08:54
neden takılıo
valla çok güzel olmuş ama bağıntı konusu yoq herhalde
_Fatih_
01-02-2009 09:13
NuSaYbİnLi
hocam cok güzel olmuş artık yazılılar bana vız geliyor çok teşekkürler
NuSaYbİnLi
01-02-2009 07:29
Saol Hocam
hocam cok saol walla yha ılk doem matematik sınıfcak 3 dustu bızım hoca anlatmayı bılmıo walla yha :S ıkıncı donem show yapıcam ama eeheh
TRapstar
18-01-2009 16:55
:)
Çok teşekkürler hocam
plermi
17-01-2009 20:56
mustafa
mükemmel olmuş 
gerçejten siz bi dahisiniz şimdi anladım fonksiyonu
*tabuttakimanyak
13-01-2009 20:07
slm millet ben
DOĞUKAN
dj_dogu
13-01-2009 19:20
harika da
bağıntı falan olsa daha güsel olumuş ama yinede güsel
dj_dogu
13-01-2009 15:48
harika da
pek anlamaıstım bu konuyu şimdi anladım çok tşkLLer
ea_kübra
11-01-2009 21:48
,
öyle oldu zaten emin oll....
benimkisi00zorunluluk
11-01-2009 21:30
CoK GüZeL
BİZ D.BAKIRLIYIZ ÖLÜMÜNE DELİKANLIYIZ VARSA ÖTESİ ÖLÜMÜNE REST ALAYINA TİLİLİ... ******HERKESDEN BİR FARKIMIZ OLSUN******
serkan211
11-01-2009 19:22
süperr
okulda o kadar calıstım ama anlamadm..ama burda yarım saatte çözdm olayıı..tşk hocamm mükemmell:))
benimkisi00zorunluluk
11-01-2009 17:40
süperr
çok seksi bir site
3.4.5 üçgeni
11-01-2009 11:59
tek keime harika
4 yıl dershaneye gttim hiç bu kadar iyi anlamamıştım elinize ve emeğinize sağlık inşallah yazılıdanda çok yüksek alırım
samurayufuk
05-01-2009 21:10
headstrong
gusell olmus hocam sayenızde mat 09idi 90oldu 
saolun guzell anlatmıssınız calısınca oluyor
headstrong
05-01-2009 07:18
güzel ama
güzel ama tam ekran olmuyor ve bağıntı ve önerme yok ve bence bu konularında olması gerekirdi siz galiba öss ye yönelik yaptığınız için siteyi ve bu konularda ckmadığı için koymamışsınız ama koyarsanız tam süper olacaktı.
sisilya
04-01-2009 16:26
BiR DünYa HaRiKaSı
HoCaM SiZ BiR DaHiSiNiZ
UkyoSs
04-01-2009 12:28
cok guzel
hocam cok guzel olmus saolun
Fatih94
04-01-2009 10:15
teşekkürler
gerçekten harika bizim hocaya bin basar bizim hocadan hiçbir şey anlamamıştım
ÜFTADE_94
04-01-2009 09:54
çok güzel
ya gerçekten çok teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz
gülbüke
03-01-2009 12:56
COK GÜZEL
cok iyi anlatılıyor ama bıraz daha fazla fonkısyonlardan olsa daha iyi olurdu ama yınede spr olmus cok tesekkurler
Bloodist
01-01-2009 17:56
süper
bu çok iyi oluo hm tekrar ediom hemde daha iyi anlamamı sağlıo
nakataces
30-12-2008 21:13
süper
bnce cok ıyı olmus cok tesekkur edrm emegınıze saglık cok yararlı oldu:D:P
zeyynepp
27-12-2008 11:19
konular
konuları biraz daha attırır mısınız? litfen... 
ayrıca konuları okuldaki öğretmenlerden daha güzel anlatıyorsunuz teşekkür ederim
ysmkts

Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Yorum Yazabilir.
Lütfen Yorumda Bulunmak İçin Kayıt Olunuz.

Powered By CeBiRsel.com 1.4.2

 
< Önceki   Sonraki >

ÖSS Matematik

Geometri
Analitik Geometri
Matematik 1
Matematik 2
ÖSS Hakkında
Geometri Formülleri
Videolu Konu Anlatımları
Geometri Soru Çözümleri
Matematik 2 Soru Çözümleri
ÖSS 2009 Soru ve Cevapları
Konularla ÖSS-ÖYS Soruları
Ekstra Matematik
ÖSS Çıkmış Sorular
ÖSS Deneme Sınavları
YGS ve LYS Bilgileri
ÖSS 2009 Puan Hesaplama
YGS ve LYS Puan Hesaplaması

KPSS ve LES

KPSS Çıkmış Sorular
KPSS Geometri Konu Anlatımlı Videolar
KPSS Matematik Konu Anlatımlı Videolar
KPSS 2008 Sonuçları
KPSS/1 Puan Hesaplama
KPSS/2 Puan Hesaplama
ALES Çıkmış Sorular
ALES 2008 Sonuçları
LES ten ALES e Puan
ALES Puan Hesaplama
Çıkmış KPDS Soruları

Eğitim Bilimleri

Matematik ve Toplum
Gelişim ve Öğrenme
Sınıf Yönetimi
Kadki Ders Notları
Meslek Seçim Testi

Testler

IQ Testi
EQ Testi
Aşk Testi
Algı Testi
ESP Testi
Kişilik Testleri
Duygusal Zeka
Yalnızlık Testi
Refleks Testi
Karakter Testi
Psikoloji Testi
Renk Körlüğü Testi - 1
Stres Düzeyi Ölçeği
Meslek Seçim Testi
Keltik Astrolojisi
Dikkat Testi
Parmak Hesabı - Dikkat Testi
Mahkeme - Kişilik Testi

Oyunlar

Beceri
Beceri - Blog
Strateji - Zeka
Strateji - Zeka - Blog
Aslanlar ve Avcılar
Uçaktan Kaçış
Teraziler
Satranç

Kimler Online

Şuanda 4 misafir bağlı

Giriş Formu






Parolamı unuttum?
Hesabınız yok mu? Kayıt Ol

 

 


CeBiRsEl.com sitesi istatistik amaçlı server logları dışında kişisel bilgilerinizi elde etmez veya barındırmaz. Ancak sitede mevcut bulunan reklam yayınları aracılığıyla, reklam verilerinin toplanması için cookie ve web beacon kullanılıyor olabilir. Bu tamamen sizin izninizle gerçekleşiyor olup, isteğiniz dahilinde internet tarayıcınızın ayarlarını değiştirerek bunu engellemeniz mümkündür.

5846 sayılı kanunun 25. maddesinin ek 4. maddesine göre hakkı ihlal edilen öncelikle üç gün içinde ihlalin durdulmasını istemek zorundadır. Durdurulmadığı takdirde savcılığa başvurabilir. Eğer ihlal edilen bir durum söz konusu ise İletişim adresinden bize ulaşınız.